نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

چشمی که پلک نمی زند

شرکت آرین پیمان پایدار به منظور فعالیت در زمینه نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن شروع به کار کرد و در خیابان جمهوری علاءالدین ۲ مشغول به فعالیت دوربین مداربسته  با برند بینکس می باشد.

 هر شرکت یا اداره ای بر روی یک حوزه تمرکز دارد شرکت آریان پیمان پایدار بر روی ضمانت و خدمات پس از فروش تاکید بسیار دارد و با ارائه کارت طلایی که از زمان خریداری به مدت سه سال اعتبار دارد  تمرکز دارد.

دوربینهای مدار بسته بینکس دارای مدل های مختلف می باشد که برای هر نوع استفاده و توان مالی ساخته شده اند و  راه حل هایی برای مشکلات شما دارد

 مزیت های نصب دوربین مدار بسته

 دوربین های مداربسته در ایران و در کل دنیا استفاده های بسیاری دارند و از آن ها برای حفاظت اماکن ، ادارات ، منازل ، کارخانه ها  و نظارت بر آنها استفاده می شود. نصب دوربین مداربسته در خانه و مغازه موجب بالا رفتن امنیت این امر باعث می‌شود که فرد از هر نقطه بر محل نظارت کند و ازتصاویر ضبط شده استفاده کند . پروسه نصب و بررسی  دوربین مداربسته می‌تواند جالب باشد اگر خودتان می‌خواهید خرید و نصب دوربین مداربسته را انجام دهید تا حد زیادی می توانید هزینه ها را کاهش دهید و باید دقت کنید قبل از این کار از یک مشاور و کارشناس مشاوره بگیریم . binexcctv  به شما مشاوره رایگان می دهد . 

دلیل نصب دوربین مدار بسته

دلیل نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته در ادارات و پارکینگهای مجتمع ها برای کنترل عبور و مرور خودرو و ساکنین استفادهای بسیار دارد .

یکی از پرکاربردترین استفاده های دوربین مدار بسته ضبط تصاویر گذشته می باشد که در یک هارد ذخیره سازی می شود و در صورت نیاز مورد بازبینی قرار می گیرد .

اگر محل کار شما دوربین مداربسته ندارد توصیه می‌کنیم حتماً برای نظارت بر کارمندانتان و مشتری های تان استفاده کنید و در این کار از نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای استفاده کنید

شرکت آریان پیمان پایدار با رزومه کاری بسیار قوی و کادری مجرب به شما کمک می کند که دوربین های مدار بسته خود را تهیه و آن را نصب کنید .

تماس با کارشناس فروش

09125766458

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته زیاد گران نیستند بلکه با یک هزینه تقریباً ناچیز می توان محیط خود را با دوربین مداربسته امن کرد.

دوربین های مدار بسته مدل های مختلفی دارند که بر قیمت آنها تاثیر می گذارد دوربین های بزرگ و کوچک دوربین های آنالوگ و اچ دی و دوربین های بسیار کوچک که به دوربین های پین هول معروف هستند که اندازه آنها ۳ سانتیمتر است و برای مخفی کردن در جاهایی که نباید دوربین مدار بسته دیده شود مناسب می باشند که دارای یک میکروفون بسیار کوچک و یک باطری اضطراری برای مواقعی که برق قطع میشود می باشند

عوامل تاثیر گذار و قیمت دوربین مدار بسته عبارتند از :

نوع و کیفیت دوربین مدار بسته

جنس بدنه و سایز بدنه دوربین مدار بسته

آنالوگ و یا اچ دی بودن دوربین مدار بسته

ضمانت و گارانتی تجهیزات

نصاب دوربین مدار بسته

با توجه به اینکه نصب دوربین مدار بسته دارای ریزه کاریهایی بوده و متناسب با هر مکان متفاوت است لذا حتماً باید از نصاب حرفه ای و مطمئن استفاده شود

( در صورت تمایل شرکت آرین پیمان پایدار سی دی آموزشی نصب دوربین مدار بسته را در اختیارتان قرار می دهد).

محل هایی که احتیاج به نصب دوربین مداربسته دارد

اینکه در چه مکان هایی احتیاج به نصب دوربین مدار بسته است خیلی کلی است ولی در هر مکان و در هر صنف و در هرجایی دوربین های مدار بسته کارایی خود و الزامات خود را دارد به طور مثال در طلا فروشی باید در مسیرهای ورود و خروج و بالای گاوصندوق و درخت از دوربین مداربسته استفاده شود و دوربین ها به نحوی باشد که قابلیت تشخیص چهره و شکست نور را داشته باشند.

 و در مثالی دیگر در مطب دکتر چرا نمی شود دوربین مداربسته نصب کرد چون حریم خصوصی به حساب می آید در مکان هایی دوربین مداربسته نصب میشود که هم حریم خصوصی را خدشه  دار نکند و هم امنیت این مکان را حفظ کند.

انواع دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته از انواع مختلفی تشکیل می شود که هر کدام کارایی و کیفیت خاص خود را دارند که در ادامه آنها را به سه دسته کلی تقسیم می کنیم و توضیح کوتاهی در مورد آنها می دهیم

– دوربین مداربسته های بدون سیم کشی و به صورت وایرلس که یک نمونه آن دوربین های لامپی است که به جای لامپ در خانه نصب شده و میکروفون و بلندگو دارد

این نوع دوربین ها قابلیت اتصال به وای فای و کنترل از راه دور را دارند پس اگر می خواهید هنگامیکه در منزل نیستید ، خانه را از راه دور کنترل کنید ، این نوع دوربین مدار بسته نیاز شما را برطرف می کند

– دوربین مداربسته های کوچک یا پین هول که برای فیلم برداری بسیار مخفی طرح و ضبط صدا استفاده می شود که مخصوصاً در این دوربین های مدار بسته باید از نصاب مجرب و بسیار حرفه ای در نصب دوربین مداربسته استفاده کرد.

–  برای ادارات و کارخانه ها بیشتر از دوربین های AHD و دوربین های تحت شبکه IP استفاده می شود که دوربین های AHD بسیار پرکاربرد تر و ارزان تر است و  دوربین های آی پی گر گران قیمتتر و البته دارای کیفیت بالاتری می باشد.


انتخاب نصاب دوربین مداربسته

در فرایند نصب دوربین مداربسته یکی از مهمترین فاکتورها انتخاب نصاب حرفه ای و خبره برای نصب دوربین مدار بسته می باشد تا از دوربین مدار بسته خریداری شده حداکثر بهره و کارایی گرفته شود. همچنین انتخاب جای مناسب برای قرارگیری دوربین مدار بسته ، مخفی بودن سیم کشی ها و ایجاد امنیت در فرآیند نصب دوربین مدار بسته فقط توسط یک نصاب حرفه ای قابل انجام است.

علاوه بر مواردی که در رابطه با نصاب دوربین مدار بسته ذکر شد ، یک نصاب حرفه ای با مهارتی که دارد تنظیمات دی وی آر ، انتقال تصویر بر روی گوشی ، سیم کشی و نصب دوربین مدار بسته را به صورت کاملا حرفه ای و مطمئن انجام می دهد و مشکلات آتی را به حداقل می رساند.

در نهایت مورد بسیار مهم دیگری که در نصب دوربین مدار بسته حائز اهمیت است ، پشتیبانی می باشد . اگر نصاب دوربین مدار بسته معتبر نباشد قطعا شما در آینده برای پشتیبانی با مشکلاتی مواجه خواهید شد

دوربین های مداربسته ahd(آنالوگ) و IP (تحت شبکه)

دوربین ها AHD و IP برای ادارات و کارخانه ها ساختمان ها مجتمع ها هم استفاده می شود

نقاط قوت دوربین های AHD

  • -ارزان قیمت بودن
  • راه اندازی آسان
  • کیفیت قابل قبول
    نقاط ضعف دوربین های AHD
  • افت تصویر در طولانی مدت
  • در مساحت های بزرگ نیاز به کابل زیادی میباشد
  • امنیت پایین تر
    -نویز پذیری
    نقاط قوت دوربین های IP( تحت شبکه)
  • کیفیت بسیار بالا
  • امکانات متنوع
  • افت تصویر کم در طولانی مدت
  • در مساحت های بزرگ از کابل کمتری می توان استفاده کرد
    -برنامه تحلیل تصویر
    نقاط ضعف دوربین های IP( تحت شبکه)
  • هزینه نسبتاً بالا
    در نتیجه به طور خلاصه دوربین های آی پی و اچ دی را برای منازل اداره ها کارخانه ها و ساختمان ها استفاده میکنند که در اکثر آنها از سیستم AHDبا هزینه پایین تر استفاده می شود و دوربین های IP دوربین های تخصصی تر و با کیفیت بالا و دارای استاندارد جهانی و استهلاک کمتر هستند.

آریان پیمان پایدار با ۳ سال ضمانت و خدمات پس از فروش سعی میکند به شما خدمات قابل قبولی ارائه دهد

نحوه ضمانت دوربین مداربسته توسط آرین پیمان پایدار

آرین پیمان پایدار دارای ۳ سال ضمانت و پشتیبانی به صورت رایگان می باشد به طوری که در صورت بروز مشکل در وهله اول به صورت تلفنی و اگر مشکل حل نشد تیم متخصص در محل حاضر شده و مشکل شما را حل می کند

 در صورتی که دستگاه قابل تعمیر باشد تعمیر و اگر دستگاه قابل تعمیر نباشد آن را با دستگاه جدیدی عوض  کرده و این ضمانت حداکثر در ۵ روز کاری اتفاق می افتد

  •  پیمان پایدار برای ضمانت دستگاه های خود ، کارت طلایی ۳ ساله ضمانت و پشتیبانی از تاریخ مصرف دوربینهای مدار بسته  به شما تحویل می دهد

برای نصب دوربین مدار بسته مثل هر کاری دیگر لازم است که با متخصص و کارشناسان این حوزه مشاوره نمایید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

پیمان پایدار به صورت رایگان در زمینه نصب دوربین مدار بسته مشاوره می دهد.

09125766458

تنها دوربین مدار بسته های خوب و با کیفیت نمی تواند امنیت شما را فراهم کند بلکه جای قرار گرفتن دوربین ها به طوری که بیشترین بازده را داشته باشند و استانداردهای نصب دوربین مداربسته را رعایت کند  امری حیاتی می باشد .

 این کار بهتر است توسط نصاب دوربین های مداربسته انجام شود اما اگر مجبورید که خودتان انجام دهید ادامه مطلب را حتما بخوانید که صفر تا ۱۰۰ مراحل نصب را به صورت کامل توضیح داده ایم .

09125766458      021-44864002

از نصاب دوربین مدار بسته استفاده کنیم یا خود انجام دهیم ؟

بستگی به توانایی یا به اصطلاح دست به آچار بودن خودتان دارد با مطالعه این مطلب و اضافه کردن اطلاعات این پیج به توانایی توانایی‌هایتان می توانید این کار را انجام دهید.

نکته :با کمی هزینه بیشتر می توانید کار را اصولی تر و تمیز و استاندارد قابل قبول انجام دهید.

 برای کسب مشاوره و استعلام قیمت نصب دوربین مداربسته با شماره های زیر تماس بگیرید

09125766458                    021-44864002

مرحله قبل از نصب دوربین مدار بسته

قبل از نصب دوربین مداربسته باید لیستی از نیاز های کنترلی و تعداد و کیفیت دوربین تهیه کنید.  ممکن است در محل که میخواهید دوربین نصب کنید نقطه کور زیاد داشته باشید پس برای هر قدم به قدم نیاز نیست دوربین بزاریم و بیشتر برای مناطق مهم و با حداکثر کارایی که نظارت مهم تر است و زاویه دید بیشتری را پوشش می‌دهد استفاده می کنیم.

جاهای معمول برای نصب دوربین مدار بسته

-درب های ورود و  خروج

– پارکینگ و انباری ها

– جلوی درب منتهی به کوچه

 -راه پله و آسانسور

– اتاق آتش نشانی و آسانسور

– موتورخانه و خروج اضطراری

خرید دوربین مدار بسته متناسب با حداکثر رفع نیاز و قیمت مناسب

در دوربین های مداربسته حداقل سه پارامتر را باید مد نظر قرار دهیم:

 ۱- کیفیت تصویر که با رزولیشن نامیده می شود.

 ۲- قدرت زوم که با مگاپیکسل یاد میشود.

 ۳- ضد آب بودن یا نبودن( برای فضای داخلی یا بیرونی)

 نکته: یک سری از دوربین های بیسیم هستند که نصب آسان و بدون سیم کشی دارند و با گوشی موبایل می توان تصاویر را مشاهده نمود .

 نصب دوربین مداربسته برای خانه

دوربین مداربسته در خانه های کوچک و معمولی بهتر است از پکیج های دو دوربینه و چهار دوربینه که شامل دستگاه ضبط –  هارد دیسک ( برای ۲ تا ۳ هفته ذخیره تصاویر) –  و کابل و فیش ها است استفاده کنیم.

نکته: نصب برای کنترل کودکان و پرستار کودکان و یا معلم امکان حضور فیزیکی ما وجود ندارد و می خوام از راه دور کنترل شود بین یک تا سه دوربین پیشنهاد می شود از دوربین های بدون سیم وایرلس که با گوشی خود در هر جایی باشید می توانید تصاویر را کوچک کنید و صدای دو طرفه داشته باشید.

نصب برای مجتمع های مسکونی

دوربین مداربسته در مجتمع ها را با هدف کنترل ورود و خروج ساکنین- کارکنان- معمول این آب و برق و نظافت چی آن استفاده می شود و ناظری دقیق بر رفت و آمد خودروهای عبوری در مجتمع می باشند و کنترل سارقین احتمالی .

نصب برای شرکتها و کارخانجات

به منظور کنترل کارکنان و پرسنل و رفتار مشتریان مخصوصاً در فضاهای بزرگ می تواند بسیار ضروری باشد.

چگونه خودم دوربین مداربسته را خریداری کنم؟

 پس  از اینکه دلیل نصب نصب و کارایی سیستم امنیتی را مشخص کردید باید کیفیت مورد نظر خود را که می تواند از صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد را انتخاب نمایید.( اگر دقیق از کیفیت و کارایی دوربین که می خواهید مطمئن نیستید با مشاور رایگان binexcctv تماس بگیرید تا در خرید شما به شما کمک کنیم)

نکته: در نظر داشته باشید که اگر سیستم کوچک میخواهید بهتر از پکیج های چهار دوربینه و هشت دوربین استفاده نمایید که به همراه فایل آموزشی به شما ارسال می گردد تا برای نصب هزینه پرداخت نکنید.

ویژگی های دوربین های مداربسته binex

 ۱- ضمانت 36 ماهه +  کارت طلایی ضمانت ( بدین معنی که زیر سه روز در صورت مشکل حل می شود)

 ۲- سیستم تشخیص حرکت که در صورت حرکت کسی جلوی دوربین اخطار به  گوشی شما ارسال می شود.

  ۳- انتقال تصویر روان و با نصب راحت بدون نیاز به آی پی استاتیک و هزینه های آن

 اگر سوال فنی یا مشکلی داشتید با مشاوره رایگان ما تماس حاصل فرمایید

۴۵۸ ۵۷۶۶ ۰۹۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *